Word slimmer dan SMART

Focus

Wat zou het je opleveren, als de doelen die je stelt niet mis te verstaan en uitdagend zijn? Als je helder weet te formuleren wat je van jezelf én van anderen verwacht?
Maar hoe doe je dat?

Doelen stellen

We horen maar al te vaak dat we onze doelen S.M.A.R.T. moeten maken. Het op deze manier formuleren van doelen blijkt in de praktijk ingewikkelder dan het woord smart doet vermoeden. 

Uitdagend en glashelder

How Company heeft bijna 20 jaar ervaring als het gaat om mensen hun maximale potentieel te laten ervaren. Dat begint altijd met waar jij voor staat; jouw drijfveren en waarden, die je vervolgens vertaalt in een concreet doel: uitdagend en helder als glas.
Van de deelnemers aan onze trainingen horen we dat ze meer focus ervaren en energieker zijn.

Generator om het scherp te krijgen

Om jou te helpen jouw doelen glashelder te verwoorden hebben we de Doelengenerator gemaakt. Een set vragen die je helpt om de belangrijkste elementen van jouw doel helder voor ogen te krijgen. Zo vergroot je de kans op succes!

Als je de vragen in de Doelengenerator hebt ingevuld, sturen wij je jouw antwoorden per e-mail toe. 

De generator starten

How Company in het bijzonder
  • Meer dan 40.000 deelnemers begeleid
  • Een 9,4 waardering op Springest
  • Meerjarige opleiding voor trainers
  • Persoonlijke begeleiding voor iedere deelnemer
Stel een vraag
Jeroen Siedenburg
Managing Partner
Zo vaak je wilt

Je kunt de generator zo vaak gebruiken als je maar wilt!
We helpen je graag op weg. 
De generator (opnieuw) starten. 

Teamleider HagaZiekenhuis "De training Interaction for Action heeft me vooral bewust gemaakt van het feit dat ik aan het roer moet staan als ik veranderingen wil doorvoeren in mijn team. Dit houdt in mijn focus te houden op mijn doelen en hierin de regie te pakken." Waardering How Company: 9,4 Meer ervaringen

How company biedt passende programma's voor iedereen

Er zijn 7 programma's die bij dit thema passen:
Communication for Excellence

Leer hoe je je potentieel en talenten volop kunt benutten in een veeleisende omgeving
(3+1 dag)

Wat neem je mee:

Mijn koers

  • Scherp krijgen wat er voor jou echt toe doet.
  • Focus op waar je impact op hebt.
  • Je persoonlijke waarden, vertaald in een (actie)plan.

 Mijn mindset

  • Je eigen gebruiksaanwijzing leren kennen.
  • Doorbreken van patronen die destructief zijn.
  • Kijken naar wat wél kan.
  • Meer grip ervaren, daardoor meer energie.

Mijn omgeving

  • Inzicht in de gebruiksaanwijzing van anderen.
  • Je werkomgeving doorgronden en ernaar handelen.
  • Allesomvattende communicatiegereedschappen.
  • Positieve energie, constructieve houding.

Persoonlijke ontwikkeling | Communicatie | Leiderschap

+ vervolgprogramma’s:
Leadership for Excellence

Voor (project)managers en senior medewerkers die een eigen leiderschapsstijl willen ontwikkelen en eerder Communication for Excellence hebben gevolgd.
(3+1 dag)

Persoonlijke ontwikkeling | Communicatie | Leiderschap

I-BRAND

I-BRAND is een training in personal branding voor mensen die eerder Communication for Excellence hebben gevolgd.
(2+1+1 dag)

Persoonlijke ontwikkeling | Personal branding | Communicatie

Overige programma's
Communicatie Stijlen

Voor medewerkers die sneller resultaten willen boeken 

Persoonlijke ontwikkeling | Communicatie | Leiderschap

Samenwerken met Impact

Effectiever communiceren voor betere samenwerking
(2 x 1 dag)

Communicatie | Samenwerking 

Personal Coaching Voor iedereen die meer focus wil creëren om eigen verwachtingen te realiseren en resultaten te boeken.
Coaching | Persoonlijke ontwikkeling | Communicatie
Executive Coaching

Voor directeuren en senior managers die zaken voor zichzelf in perspectief willen plaatsen en meer hun eigen koers willen varen.

Coaching | Persoonlijke ontwikkeling | Leiderschap
Jouw team / organisatie structureel veranderen?
De gekozen richting is duidelijk, maar hoe ga je dit in de praktijk vormgeven? Bij welke organisatie je ook werkt, mensen maken het verschil. Door zelfredzaamheid en daadkracht op de werkvloer veranderen organisaties. Daar draagt How Company aan bij.
Team- of organisatieontwikkeling