Opnieuw uitzonderlijk hoge Cedeo-scores voor How Company

Er zijn in Nederland naar schatting ruim 8.500 commerciële opleidingsinstituten die een veelvoud aan maatwerk- en open opleidingen aanbieden. Daarnaast zijn er enkele duizenden organisaties actief op het gebied van coaching. Hoe vind je in dit wirwar van aanbieders de opleider of coach die je nodig hebt? Om hier zicht op te bieden voert Cedeo klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten.

Tijdens deze Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo (opleidings-) functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met de onderzochte organisatie. Centraal staat daarbij telkens de vraag in hoeverre het instituut erin is geslaagd gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar te maken. Pas bij een hoge mate van tevredenheid onder de ondervraagde functionarissen over de verschillende stappen in het voor-, uitvoerings-, en natraject én indien het instituut voldoet aan de vereiste basiscriteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid, komt het in aanmerking voor Cedeo-erkenning.

How Company’s maatwerktrainingen
Alle respondenten zijn tevreden tot zeer tevreden over de maatwerktrainingen van de How Company of de samenwerking in totaal. Enkele sterke punten die door hen worden benadrukt:

  • "Ik ben vooral tevreden over het persoonlijke contact, voor, tijdens en na de training"
  • "Ik ben heel tevreden met wat ze doen. Vooral omdat het zo effectief is. Wat ze aanbieden, maken ze waar"
  • "Het sprak me zeer aan dat zij na ons commentaar hun aanbod zo hebben kunnen aanpassen. Die flexibiliteit heeft indruk gemaakt en is de reden dat we voor hen hebben gekozen. Bovendien hebben ze hun belofte waargemaakt"
  • "Ze zijn gepassioneerd, betrokken en energiek"
  • "Het was en positieve dag en was voor onze deelnemers heel effectief"
  • "Het was tot in de puntjes geregisseerd. Ze laten niets aan het toeval over. Wij zijn als organisatie ook uitstekend geïnstrueerd over onze bijdrage"
  • "Ze zijn flexibel en begrijpen in welke fase we nu zitten als organisatie. Ze denken daarin mee over onze strategie en focus"

How Company’s trainingen op basis van open inschrijving
Alle respondenten zijn tevreden tot zeer tevreden over trainingen met een open inschrijving van de How Company of de samenwerking in totaal. Enkele sterke punten die door hen worden benadrukt:
  • "De training heeft zowel bij mij als bij mijn collega’s tot veel zelfinzicht geleid. Dat is waardevol; zowel zakelijk als privé"
  • "Als opdrachtgever heb ik gezien dat onze deelnemers heel tevreden zijn teruggekeerd. Ze hebben veel geleerd en bereikt. Zelf heb ik gemerkt dat onze medewerkers meer open staan om het gesprek over communicatie aan te gaan. We spreken nu meer dezelfde taal"
  • "Je bent voor de trainers echt een mens. Ze hebben een heel persoonlijke benadering en zien goed wat je nodig hebt"
  • "Alle leden van het managementteam hebben wel een ‘eureka-moment’ gehad. We hebben allemaal iets wezenlijks over onszelf geleerd"
  • "Het heeft me veel inzicht gebracht en aanknopingspunten gegeven om dingen heel anders te gaan doen"
Alle respondenten zouden het instituut desgevraagd bij een collega aanraden en allen overwegen zij opnieuw een traject van het instituut af te nemen.

Lees hier het volledige rapport.