Continu leren en verbeteren implementeren in werkprocessen is de eerste stap. Mensen in beweging brengen en houden om er mee aan de slag te zijn blijkt een uitdaging. Niet in de laatste plaats omdat de focus vaak meer op het proces dan op de mensen ligt.
Vreemd, want als we naar de bakermat van Continu leren en verbeteren gaan, dan valt in Toyota's productiesysteem (TPS) – de managementprincipes die we tegenwoordig kennen als Lean – juist de aandacht voor de mens op. We kunnen het niet ontkennen: Lean is a process run by people.
We moeten en willen beter presteren en hebben gereedschapskisten vol moderne managementtheorieën. Stuk voor stuk waardevol! Ook de Lean toolboxes. How Company kiest heel bewust voor het toevoegen van waarde aan Leanprocessen, waarbij de factor mens centraal staat.
Onze overtuiging is dat deze meer mensgerichte benadering van Continu leren en verbeteren voor echte en duurzame groei zorgt.
Binnen veel organisaties wordt Continu leren en verbeteren ingezet als methodiek voor procesoptimalisatie. Hoe je mensen meeneemt in deze transitie, daar is minder aandacht voor. Onze partners bij implementatie van Continu leren en verbeteren noemen onze bijdrage daarom ‘de ontbrekende schakel’.
Wil jij met je organisatie of zelf als Lean-professional meer weten hoe je mensen meer betrekt bij Continu leren en verbeteren, dan kan dat met input uit onze programma's...
Jezelf als bron van mogelijkheden ervaren.
Je koers
Je mindset
Naar je omgeving
Haal meer uit anderen, door meer uit jezelf te halen; leiderschap is leuker dan je denkt (deze training is een vervolg op Mijn menselijke kracht, persoonlijk leiderschap (bij How Company) of communication for excellence)
Vanuit jouw discipline mensen in beweging krijgen.
(2 dagen training en 2 keer een uur ondersteuning op je werkplek via Zoom®)
Effectiever communiceren voor betere samenwerking
(2 x 1 dag)